Gamze Kardeşseven Zühtü Şenyuva İlkokulu 4 /D Sınıfı Empati Etkinliğimiz

Yorumlar

  1. Etkinlikte bende dahilim bence çok iyiydi etkinliğimiz"Empati"idi baston ile deney yaptık biraz komik görüyorduk ama böyle biri görünce dalga geçmeyeceğimizi anladık.Gamze ögŕetmenimin ve diğer öğretmenlerin emeğine sağlık👏👏👏

    YanıtlaSil

Yorum Gönder